Quantcast
Browse latest Browse all 4

MIRADES…

0

Al llarg del dia a dia, els infants i la seva mirada cap al món, fan d’aquest un lloc ple de recursos, d’oportunitats i màgic; on les lleis de la física hi són presents. Aquesta mirada respectuosa , dels adults que els acompanyem al llarg del seu dia a dia, cap al seu ser i estar a l’escola, ens permet observar processos i moments especials allà on mirem.

2

2.1

3

Processos dins d’un entorn i ritme natural, veient el món a través del seu punt de vista: compartint entre ells moments de descoberta i experimentació, i una actitud observadora i desig de participació i col•laboració en objectius i projectes diaris o puntuals.

Aprofitant fets quotidians i recursos naturals, com després d’un dia de pluja, uns bassals al sorral, una mànega i un embut, per a fer una dutxa.

4

5

Tanmateix, posant a prova i explorant les capacitats del propi cos, provant de bufar més o menys fort, uns o altres, i comprovant la força i la distància a la que arriba l’aigua que surt de l’altre extrem de la mànega.

6

7

Mirades plenes de joia i moments plens de plaer gaudits amb gran satisfacció…que amb la mirada atenta de l’adult resulten mirades i moments únics i irrepetibles…la màgia del dia a dia a l’escola i de la possibilitat del ser i estar cadascú al seu ritme.

Viewing all articles
Browse latest Browse all 4

Latest Images

Trending Articles